100% eco

Как да облекчим симптомите на предменструалния синдром (ПМС)?

Предменструалният синдром (ПМС) е състояние, което засяга емоциите, физическото здраве и поведението на жената през определени дни от менструалния цикъл. Симптомите му засягат повече от 90 процента жените. Най-често оплакванията са преди цикъл и са свързани с промяна в настроението, раздразнителност, емоционални изблици, болки в корема, гърдите и кръста, умора, нарушения в съня, акне, неконтролируемо желание за хапване (особено на сладкиши), главоболие и други. Причините обикновено се свързват с промяна в хормоните.

Въпреки че това състояние не може да се излекува, могат да се предприемат мерки за облекчаване симптомите на ПМС, сред които:

⦁Прием на много течности- Това ще облекчи подуването на корема.
⦁Балансиран хранителен режим – Да се ограничи консумацията на захар, сол, кофеин и алкохол. Да се наблегне на плодове и зеленчуци.
⦁Физически упражнения - Регулират хормоналния баланс, намаляват стреса и напрежението, спомагат за облекчаване подуването на корема.
⦁Минимум 8 часа сън за намаляване на умората
⦁Прием на добавки, като фолиева киселина , витамин В-6 , калций и магнезий – за намаляване на крампи и промени в настроението.
⦁Прием на витамин D и масло от вечерна иглика за облекчаване на умората, раздразнителността и промяната в настроенията.
⦁Любими занимания (четене на книга, медитация, йога и т.н) за намаляване на напрежението.


На кои добавки мога да разчитам?


⦁Bulgar Herbs антистрес добавки, включващи магнезий, витамин В комплекс и витамин С
⦁Масло от вечерна иглика от Bulgar Herbs
⦁Масло от мента от Bulgar Herbs

Която и от трите добавки да изберете, няма да сгрешите. Съставките им са напълно натурални и са без странични действия.